Quatre alumnes de l’INS El Cairat guanyen el Joc dels enigmes

El joc dels enigmes

El Jocs dels enigmes és una activitat organitzada per la biblioteca l’Ateneu d’Esparreguera, i que comptà amb la col·laboració del Departament de Llengua catalana del nostre centre.

El joc consistia en resoldre un total de 12 enigmes relacionats amb Esparreguera que se’ls plantejà de dilluns a dilluns. Era un joc dirigit a joves d’entre 12 i 16 anys –que participaven en parelles– i el premi ha consistit en una Tagus tàctil, amb 700 llibres inclosos.

En total hi han participat 77 joves; 33 de 1r i 2n ESO, i 44 de 3r i 4t d’ESO. Del Cairat hi han participat 59 alumnes.  I les guanyadores de la categoria B també són del nostre centre, concretament de 3r C . Elles  són la Gemma Serrano i la Laura Arévalo, a més a més, la Maria López i l’Emma Paulo, de 1r de batxillerat, han estat guanyadores de la categoria especial. Felicitacions a tots els participants per gaudir en aquest joc, que és una bona manera de conèixer el nostre poble.