Marta Llagostera, alumna de segon de batxillerat, rep una distinció a l’acte de PAU

IMG_20160718_215319_699L’alumna Marta Llagostera es troba entre els 430 alumnes (dels 26.099 que s’han presentat) que han tret un Excel·lent a les Proves d’Accés a la Universitat 2016, en haver assolit una nota superior a 9 en la fase general de les PAU.
El 18 de juliol aquests estudiants distingits van recollir el guardó en un acte que es va celebrar a l’Auditori de Barcelona. Aquestes distincions van ser lliurades pel conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget.

La Generalitat va crear aquests guardons, el 2001, amb la finalitat de premiar els alumnes que havien obtingut una nota igual o superior a 9 en les PAU.