Club de lectura 1r de Batxillerat

Club de lectura amb el col·legi Aljarafe de Sevilla.

Els alumnes i les alumnes de 1er de batxillerat que participaven al club de lectura organitzat per les Biblioteques de Barcelona i la Fundació Tres Culturas del Mediterráneo, han compartit una sessió amb els alumnes del col·legi Aljarafe de Sevilla.

Durant aquest mes han llegit “El lunes nos querrán”, de Najat El Hachmi (premi Nadal 2021). Avui han culminat la lectura amb un col·loqui, on Karima Itahriowan, activista, filòsofa i antropòloga marroquí, ha explicat la seva experiència en situacions similars a les de la protagonista de la novel·la.

Tant la lectura del llibre, com l’oportunitat de conèixer i comentar la situació de desigualtat que viuen les dones marroquines. Ha estat una experiència molt enriquidora i apassionant!

Com l’autora no ha pogut venir a la sessió d’avui, ens va enviar un vídeo que ens va fer molta il·lusió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *