ODS Rap:

L’alumnat de l’optativa de música de 4t d’ESO han estat treballant en un projecte que combinava creació artística i consciència social. Centrant-se inicialment en els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible, Agenda 2030) els alumnes han implementat diverses accions que han tingut com a epítom final la creació d’un rap reivindicatiu d’un dels ODS. El projecte té com a propòsit proposar experiències individuals i col·lectives de transformació personal (canviant consciències i mirades) i de compromís social (modificant creences col·lectives i estructures). En aquest sentit, hom pot anomenar-les perfectament com a ART COMPROMÈS.

Deixant de banda “vergonyes personals” els nostres alumnes mostren algunes de les seves creacions pel gaudi de tothom Per tot, els i les felicitem sincerament…

Per escoltar-les s’ha escanejar el codi QR amb el telèfon.