Actualitat de l’institut

llibre blanc

Bon curs!

Us donem la benvinguda al curs 2016-17 i us animem a omplir aquest llibre amb esforç, treball, il·lusió, confiança, bons propòsits, i nous reptes.

Som-hi!

Famílies, alumnat, professorat: subscriviu-vos al butlletí de notícies per correu electrònic (a la part inferior de la columna esquerra d’aquesta pàgina): rebreu informació immediata i actual de l’institut. També podeu seguir el compte de Twitter de l’institut @IJMZafra.
La comunicació emocional a través del
WhatsApp al programa Divendres TV3
Primer ESO a Zafra
Projectes 1r ESO
(l’aprenentatge per projectes)

setembre 2016

dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1
  • ACTIVITATS EXTRAORDINÀRIES DE RECUPERACIÓ
2
  • ACTIVITATS EXTRAORDINÀRIES DE RECUPERACIÓ
3
4
5
  • Reunió famílies 1r ESO: iniciació a ús d'ordinadors i recursos digitals
6
  • Lliurament de notes finals extraordinària ESO i 1r batxillerat. Lliurament de fulls de matriculació per a l’alumnat.
7
  • Reclamació de notes final extraordinària ESO i 1r batxillerat
  • Venda de llibres de segona mà
8
9
10
11
12
  • Inici de les classes
13
14
15
16
17
18
19
20
  • Reunió informativa per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO interessat en realitzar activitat esportiva curs 2016-17
21
22
  • Primera trobada de l'AMPA. Curs 2016 - 2017
23
24
25
26
27
28
  • Sortida 2n ESO: Museu història de Barcelona
29
30

L’institut a 1 dels 400 seguidors

Tweet400A data d’avui, el compte de Tweeter de l’institut és seguit per 399 persones.

La comunicació recíproca de tothom dins la comunitat educativa de l’institut és quelcom molt important. Cal agrair el seu interès a totes les persones que volen estar informades i comunicades.

Alumnat, professorat, personal d’administració i serveis, familiars i persones no directament implicades amb l’institut, ajuden a millorar el servei educatiu gràcies al el seu interès en saber i comunicar.

ButlletíLa subscripció al butlletí de notícies de l’institut per correu electrònic (que es rep cada vegada que es publica una nova notícia) és un altre canal de comunicació molt interessant.

Gràcies!

L’associació esportiva Juan Manuel Zafra convoca reunió pel curs 2016 2017

esportpatiBarcelona, 12 de setembre de 2016

Benvolgudes famílies,

L’Associació Esportiva Juan Manuel Zafra convoca el proper dimarts 20 de setembre a les 17.30 hores una reunió informativa a tot l’alumnat de 1r i 2n d’ESO interessat en realitzar activitat esportiva aquest curs 2016-17 que tot just comença. Llegir més»

Compra del Netbook ACER B117

De cara al proper curs 2016-2017, el centre recomana que els nous alumnes de 1r d’ESO comprin el següent model d’ordinador portàtil: ACER B117.

El procediment per a la seva adquisició es realitzarà a través de l’empresa FLYTECH i consta de dos passos… Llegeix més»