Actualitat

Calendari (1btx i ESO), feines de recuperació de matèries suspeses i deures d’estiu, els trobareu a Moodle Zafra
La comunicació emocional a través del
WhatsApp al programa Divendres TV3
Primer ESO a Zafra
Projectes 1r ESO
(l’aprenentatge per projectes)

Projectes i cultures universals: resum del 2016

Els projectes de 1r ESO també han tingut un vessant social i cultural molt intens.

Mitjançant diverses perspectives, s’han estudiat cultures universals de tots els temps, la qual cosa que ha permès fer recerca, sintetitzar, expressar, calcular, utilitzar eines digitals, estudiar matemàtiques amb perspectiva històrica, i dissenyar, crear i fer servir elements culturals diversos.

Vegeu al vídeo un resum de tot això. Podeu veure també les fotografies estàtiques al vincle següent:

Música a l’institut. Sessió emocionant de fi de curs.

Les famílies de l’alumnat que va participar a la diada de Sant Jordi, van poder escoltar en directe als músics.

En aquest vídeo podeu veure i escoltar alguns moments de la gran i emocionant sessió d’estudi, assaig i expressió que els nois i noies que van participar amb música a la diada de Sant Jordi, van oferir en directe a familiars, mares i pares.

Felicitem i agraïm a tothom, per la bona feina feta.

Projectes de tecnologia: resum del 2016

A 1r ESO, els projectes relacionats amb la tecnologia el curs 2015 2016 han estat molt interessants.

El treball interdisciplinar, amb estudi de disseny, mesura, càlcul, expressió, projecció, muntatge i producció, s’ha dut a terme amb determinació i bon ambient.

La feina cooperativa, molt necessària pels projectes, ha generat aprenentatges de sociabilitat de gran valor. Llegir més»