SORTIDA OPTATIVA STEAM AL MMB I PORT

L’alumnat de 3r d’ESO que cursa l’optativa STEAM, està realitzant un projecte en col·laboració amb el Museu Marítim de Barcelona. El dimarts 21 de febrer, van visitar el MMB on la Cristina  Puig (Unitat de programes educatius del MMB), va explicar  aspectes tan interessants com l’evolució dels materials utilitzats en les embarcacions, com s’orienten al mar, la seva funció … A més, va respondre amablement totes les preguntes fetes per l’alumnat que va mostrar molt d’interès pel tema.
Després vam visitar el  pailebot Santa Eulàlia de principis del s. XX, al port de Barcelona. A bord d’ell, l’alumnat ha pres el rol dels diferents càrrecs i, amb diferents activitats, ha après com s’orientava la tripulació del Pailebot Santa Eulàlia a principis del s. XX i com ho fa en l’actualitat, quins són els sistemes de propulsió del vaixell i com ha contribuït la tecnologia en la millora de la seguretat i de la navegació.