Ser jove a la Florida: desitjos i mancances

Projecte d’ensenyament-aprenentatge coordinat per la FIC i elaborat per les estudiants de 1r d’Integració Social. Arran de la demanda que ens va fer l’Ajuntament de L’Hospitalet, presentem avui aquesta recerca, que pretén donar resposta a la pregunta sobre la situació del jovent de la Florida. Molt en particular, sobre les seves demandes i desitjos en relació al barri en què viuen. L’ajuntament s’ha compromès a tenir present aquesta investigació cara a l’elaboració de les futures accions lligades als plans municipals.

FIC; Juan Carlos Valero president FIC moderador

12,30 Salutacions.

12,40 Enric (professor): presentació alumnes TIS1r curs.

12,45 alumnes: exposició del treball, recull de conclusió i valoració.

13,15 Lluis Esteve (Ajuntament l’H): recull el treball i fa valoració.

13,30 Roser Batlle: APS, model pedagògic internacional.

13,45 JC. Valero: Cloenda.