Jornada STEAM l’Hospitalet-2023

Dijous 27 d’abril es va celebrar la V Jornada STEAM a l’Hospitalet i, com és costum, el nostre centre va participat junt amb altres instituts de la nostra ciutat.

Vam participar el professorat de l’Equip Impulsor STEAM (Susana Antúnez, Carles Bronchú, Enric Escriche i Yolanda Ovejas), professorat de Matemàtiques (Eva Escrich i Joffre Ferrando), de Tecnologia (Helena Royuela) i alumnat de 3r, 4t de l’ESO i 1r de Batxillerat. Vam oferir diferents tallers per apropar l’alumnat de 5è de Primària de les escoles de l’Hospitalet a les matèries STEAM.
Volem aprofitar per donar reconeixement al nostre alumnat per la seva implicació i la motivació mostrada. A més, felicitar-los per l’excel·lent feina que van fer .
Y.Ovejas
Y aquí teniu TOTES LES FOTOS!!!