CICLES FORMATIUS

La formació professional capacita per a l’exercici qualificat de diverses professions i proporciona la formació necessària per adquirir la competència professional i el coneixement propis de cada sector. S’organitza per famílies professionals que ordenen els ensenyaments en cicles de grau mitjà o de grau superior; amb la superació dels primers s’obté el títol de tècnic/a i, amb la superació dels segons, el de tècnic/a superior.

Benvinguda al curs 2020-21

Amb aquest vídeo tan simpàtic els diferents equips docents de la Formació Professional us volem donar la benvinguda a l’institut Can Vilumara desitjant-vos una bona estada entre nosaltres.

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

A Can Vilumara pots cursar un cicle de grau mitjà: CFGM Atenció a persones en situació de dependència. Clica damunt la imatge per veure la informació relacionada amb aquest cicle.

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

Aquests són els cicles formatius de grau superior que pots cursar al nostre centre: CFGS Animació sociocultural i turística; CFGS Educació Infantil; CFGS Promoció d’igualtat de gènere; CFGS Integració social. Clica damunt la imatge per veure la informació relacionada amb aquests cicles.

FCT INTENSIVA

L’FCT consisteix en pràctiques i estades formatives no laborals que realitza l’alumnat dels cicles formatius en centres de treball mitjançant un acord de col·laboració que subscriuen l’escola i l’empresa. Aquestes pràctiques i estades formen part del programa formatiu (curricular) d’aquests ensenyaments. Per veure el funcionament de l’FCT al nostre centre, que es fa de forma intensiva parcialment, clica damunt la imatge:

FP DUAL

La formació dual és la modalitat de la formació professional (FP) en la qual l’estudiant esdevé aprenent i combina la formació en el centre educatiu amb l’activitat productiva en l’empresa. Per veure el funcionament de l’FP dual a Can Vilumara, clica damunt la imatge:

ERASMUS +

Erasmus+ és el programa de la UE que  permet que estudiants dels nostres cicles puguin formar-se i adquirir experiència – relacionada amb el cicle format – a l’estranger. Per saber el funcionament de l’Erasmus + al nostre centre, clica damunt la imatge:

DOCUMENTS

Clica damunt la imatge si necessites informació sobre algun d’aquests temes:

• Llibres de text
    • Guia de l’alumnat
    • Full d’autorització per a sortides i modificacions horàries (en el cas de menors d’edat)

EL BLOG DE L’FP

Als cicles formatius fem nombroses sortides i xerrades relacionades amb l’àmbit professional que s’hi estudia. A més, fem jornades especials de tipus transversal. Perquè et facis una idea del que fem, comptem amb “El blog de Serveis de Can Vilumara“. Clica damunt la imatge per veure aquestes activitats:

NOTÍCIES

Hi ha informació que volem que t’arribi i que no pertany a cap dels apartats anteriors. Clica damunt la imatge per saber-ne  més.