Erasmus+

L’Erasmus + és el programa de la UE per a donar suport a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa. L’Institut Can Vilumara treballa per a la possibilitat de la mobilitat transnacional d’alumnat i professorat. Clica damunt la icona següent per a saber-ne més:

El projecte de mobilitat a l’FP s’adreça a alumnat i també a professorat de Cicles Formatius de Grau Superior. Clica a sota per veure quines són les persones destinatàries al nostre centre:

Les beques Erasmus+ s’atorgaran únicament a l’alumnat i al professorat que reuneixi un seguit de requisits. Clica damunt la icona següent per a veure quins són:

Hi haurà un procés de selecció per a l’alumnat i també per al professorat. Clica damunt la icona següent com i quan es fa aquest procés, i també per a descarregar-te la sol.licitud:

Volem compartir també les experiències que l’alumnat ha tingut durant la seva estada a l’estranger. Clica a sota per a veure-les:

Si necessites contactar amb la coordinació de l’Erasmus+, ho pots fer per telèfon o via correu electrònic. Clica a sota per saber més detalls: