S’ha acabat el primer trimestre!

I quina millor manera d’acabar el trimestre que amb 4 representacions de teatre (3 als alumnes de l’Elisa Badia i 1 als pares i mares), 1 jornada esportiva i 1 exposició de la feina realitzada durant aquests 3 primers mesos?

Cantada de Llúcies

El proper dijous 22 de desembre cantem nadales juntament amb la comunitat educativa a diferents espais de Barberà. Us esperem a les 11:00h a la biblioteca Esteve Paluzie i a les 11:40h a la Plaça de la Vila.

Mostra 1r trimestre

Benvolguda família,
S’acaba el primer trimestre i ens complau convidar-vos a la Mostra dels treballs més representatius que hem anat fent. Els vostres fills i filles s’han preparat una visita guiada  de tots els àmbits i acabarem amb el producte final de l’Espai Creatiu.

Amb la vostra… Llegeix més»

Sessió d’avaluació participativa i amb acords

La sessió de la primera avaluació de l’institut s’ha caracteritzat per una participació per part de l’alumnat i professorat amb un mateix objectiu: reflexionar sobre el procés d’aprenentatge que hem dut a terme aquest primer trimestre i fer propostes de millora per al segon. I… Llegeix més»

Continuem aprenent sobre el Bosc de Barberà!

En aquest cas hem recollit mostres reals del bosc per veure com de gran és el món microscòpiques s’escapa als nostres ulls. Mitjançant lupes elèctriques i microscopis hem pogut veure amb detall els ulls dels insectes, un bosc de fongs o els fantàstics sistemes que… Llegeix més»

Fem eines, fem foc

Hem visitat el Museu d’Història de Sabadell per a fer un parell d’activitats i per aprendre com eren els habitants del Paleolític i del Neolític.
A de partir de l’anàlisi dels estris trobats en les excavacions arqueològiques, la Silvia i la Laura ens han fet demostracions de… Llegeix més»

El repte de desembre

El repte de novembre era molt fàcil? No coneixeu el Teorema de Pitàgores? La formiga era molt llesta i ho portava ben estudiat.
Com el camí més curt entre dos punts és la línia recta, havia fet una diagonal! S’havia de calcular la diagonal (hipotenusa) de… Llegeix més»