TPP2_El riu de la Història

Repte1: El riu de la Història

En el primer repte el fil conductor durant el primer trimestre ha estat l’estudi del món urbà a través de la història. Cada classe de segon treballa un model de ciutat a partir del disseny i desenvolupament d’una maqueta. La ciutat romana, la ciutat medieval, la Medina àrab, la ciutat moderna i la ciutat industrial, han estat les propostes escollides pel nostre alumnat.

Amb la construcció d’una maqueta no només estem treballant els models urbans que coneixem, el traçat dels seus carrers i els seus edificis més emblemàtics, sinó les característiques de les diferents èpoques històriques a nivell polític, social, cultural i econòmic.

Tot allò après s’ha materialitzat a l’exposició de maquetes feta al vestíbul de l’institut després de vacances de Nadal i properament a la jornada de portes obertes que es farà aquest any.