Revista MIKAKO

Aquí teniu l’ultima publicació corresponent a aquest últim trimestre. Cliqueu a sobre de la imatge per veure el resultat.

La revista Mikako és una espai de divulgació de la gran varietat d’activitats educatives i extraescolars que es realitzen durant un trimestre escolar.

Moltes són les tasques que es duen a terme en el procés de creació i entre d’altres, la redacció dels articles en diferents idiomes i formats, la correcció i edició text i fotografía. Petites tasques d’un conjunt visibles en un mateix resultat.

Del compromís i la participació de l’alumnat que aporta els seus articles del qual n’és testimoni, del professorat que estimula i canalitza la participació de l’alumnat  i del responsable del disseny, edició i participació en diferents articles, l’Eugeni Rufí, fan possible la nostra revista, el Mikako.