Llibres IDDINK_Informació i calendari

L’institut Barres i Ones ofereix pel proper curs una possible oferta de llibres i lectures necessàries en el marc del Projecte de Reutilització de Llibres que gestiona l’empresa Iddink.

Si ja utilitzeu els EcoBooks d’Iddink o esteu interessats, accediu als enllaços següents per informar-vos de la reunió, l’enviament i/o devolució de llibres i altres informacions d’interès:

1. Carta de presentació de IDDINK:  Carta als pares
  2. Calendari de reunió, entrega i recollida d’EcoBooks:  Calendari
  3. Com fer la comanda:  Comanda
  4. Altres informacions:

Casal d’estiu

El curs lectiu finalitza, però l’educació no s’acaba aquí, ens complau informar-vos que aquest estiu realitzarem un casal a l’institut.
Aquest es realitzarà del dia 25 de juny al 19 de juliol, de dilluns a divendres, de 9:30 a 13:00, en les instal·lacions de l’institut… Llegeix més»

L’alumnat de SMX participa a un taller de creació de videojocs

Durant l’hora de tutoria d’ahir dimecres l’alumnat de Cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes van participar en una conferència-taller impartida per David Garcia, desenvolupador professional de videojocs multiplataforma a Barcelona. També es va fer una introducció de l’itinerari per estudiar alguna de les rames de… Llegeix més»

TPP1_Repte1

Repte1: Un viatge per l’Univers
L’inici de curs s’ha centrat en investigar l’Univers, la seva creació, l’observació dels diferents astres i el coneixement del Sistema Solar.
Hem conegut les principals teories dels astrònoms més significatius de la història i hem escenificat a diferents déus i deesses de… Llegeix més»

TPP2_Repte1

Repte1: El riu de la Història
En el primer repte el fil conductor durant el primer trimestre ha estat l’estudi del món urbà a través de la història. Cada classe de segon treballa un model de ciutat a partir del disseny i desenvolupament d’una maqueta. La… Llegeix més»