Menuda Badalona!

El Barres i Ones participa aquest any al projecte Menuda Badalona!
És un projecte educatiu promogut per BDN Lab que facilita l’aprenentatge STEAM mitjançant la fabricació de maquetes d’edificis i llocs emblemàtics de Badalona per part dels alumnes del centres educatius participants de la nostra ciutat.
Ja… Llegeix més»

TPP2_Jocs del món

La ludeteca de l’Ateneu de Sant Roc va proposar a l’equip de projectes 2n d’ESO participar amb l’entitat mitjançant la construcció de diferents jocs d’arreu del món.
Els nostres alumnes van acceptar l’encàrrec amb moltes ganes i aquest és el resultat del seu treball.

Llegeix més»

Casal d’estiu

El curs lectiu finalitza, però l’educació no s’acaba aquí, ens complau informar-vos que aquest estiu realitzarem un casal a l’institut.
Aquest es realitzarà del dia 25 de juny al 19 de juliol, de dilluns a divendres, de 9:30 a 13:00, en les instal·lacions de l’institut… Llegeix més»

Llibres IDDINK_Informació i calendari

L’institut Barres i Ones ofereix pel proper curs una possible oferta de llibres i lectures necessàries en el marc del Projecte de Reutilització de Llibres que gestiona l’empresa Iddink. Descarregueu els llibres i lectures fent click al següent enllaç:

Descarrega de llibres i lectures del curs 2019-2020

Si ja utilitzeu els EcoBooks d’Iddink o esteu interessats, accediu als enllaços següents per informar-vos de la reunió, l’enviament i/o devolució de llibres i altres informacions d’interès:

1. Carta de presentació de IDDINK:  Carta als pares
  2. Calendari de reunió, entrega i recollida d’EcoBooks:  Calendari
  3. Com fer la comanda:  Comanda
  4. Altres informacions:

Escape Room al Botey

Amb l’objectiu d’apropar l’antiga Roma als alumnes de l’escola Botey, 2n d’ESO van preparar un escape room per trobar la llantia perduda de l’emperador August.
Els alumnes havien de superar una sèrie de proves i esclarir els enigmes. Com a guies els visita l’emperador, la deesa… Llegeix més»

Erasmus+

Al mes de maig el nostre institut va acollir als estudiants i professors dels altres països. Durant uns dies l’institut es transforma en la segona casa del croates, italians, romanesos i grecs.
Es preparen tallers i visites a la ciutat. Exemples són la rebuda de l’alcade… Llegeix més»