L’alumnat de SMX participa a un taller de creació de videojocs

Durant l’hora de tutoria d’ahir dimecres l’alumnat de Cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes van participar en una conferència-taller impartida per David Garcia, desenvolupador professional de videojocs multiplataforma a Barcelona. També es va fer una introducció de l’itinerari per estudiar alguna de les rames de Cicle Superior relacionades amb la creació videojocs a través de l’Escola de Noves Tecnologies Interactives (Universitat de Barcelona).

El procés de creació, els professionals que intervenen i l’anàlisi econòmic de la situació de la indústria del videojoc van ocupar la major part del temps, tractant-se temes de gran interès per a l’alumnat qui va veure com una opció real relacionada amb el seu futur laboral la possibilitat d’estudiar un itinerari més especialitzat.

D’entre altres es va destacar el lloc privilegiat que ocupa la ciutat de Barcelona i la seva àrea d’influència pel que fa a la indústria del videojoc: aquesta ciutat és escollida per moltes de les empreses més reputades del sector per establir les seves oficines i centres de creació. Barcelona es situa com l’hub de creació de videojocs més important de tot el sud d’Europa.

Finalment es va convidar l’alumnat a interactuar modificant alguns paràmetres de la programació d’un famós joc, activitat que va afegir dinamisme i entusiasme entre l’alumnat assistent a la conferència-taller.