Intercanvi amb Long Eaton

Des de fa uns anys el nostre institut fa unes jornades d’intercanvi amb el nostre alumnat i el de Long Eaton School al Regne Unit.

Això què implica? En el mateix any acadèmic, l’alumnat viatja a l’altre país d’acollida durant aproximadament una setmana i conviu amb l’alumnat de l’altre institut al seu centre i amb les seves famílies d’acollida.

Durant la setmana del 11 al 16 de novembre 14 alumnes de  The Long Eaton School amb dos professors participen al nostre centre en algunes classes i diferents tallers. Després, aproximadament al més de març alguns alumnes de classes i cursos diferents viatjaran a Long Eaton. Allí també faran un aprenentatge en diferents tallers i classes tot plegat practicant un idioma estranger.

Aquest intercanvi representa una gran experiència educativa i humana que molts dels nostres alumnes esperen amb impaciència repetir el proper any.