Escola de teatre

Moments de l’obra que es va dur a terme a finals de desembre de 2019

Tot els actors i les actrius han defensat amb un gran treball d’equip i una gran

Per Lourdes Culebras, 18 de novembre de 2019

Entre assaig i assaig han anat amb els companys d’escenografía fins a Montjuïc. Allí han estat al Teatre Lliure, han recorregut totes les instal.lacions del teatre, per dins, per fora, per dalt i per baix, han conegut els vestuaris, les sales on assagen, on s’escalfen abans d’entrar a escena, on es maquillen els actors i les actrius.

I, després  han sigut espectadors de l’obra de teatre Paisajes para no colorear a la sala Fabià Puigserver.

Opinió dels alumnes sobre l’obra Paisajes para no colorear:

“El 7 de novembre vam anar d’excursió a veure una obra de teatre, es deia Paisajes para no colorear, al Teatre Lliure de Barcelona. Ens ho vam passar molt bé i ens va commoure, sentíem molta emoció. Uns quants van sortir plorant”

“Tant de bo que nosaltres algun dia poguessin arribar ha realitzar una obra tan bonica, parlava del masclisme i el patriarcat a Chile. Tot el públic va acabar aplaudint eufòric, perquè empatitzaven amb els problemes reals a Chile”

“Seria un somni que nosaltres poguéssim fer una obra semblant i tan ben feta”

Escola de Teatre_2017

L’Ajuntament de Badalona ha creat la mostra de teatre, una  activitat on participa l’alumnat de diferents instituts de la nostra ciutat al teatre Zorrilla on es representa una part de les obres fetes a cada centre educatiu. Aquesta va ser la participació del nostre grup de teatre:

En la matèria optativa de teatre, que es fa al nostre centre des del 2005, es fomenta la cooperació entre alumnes amb un objectiu compartit, establir relacions socials positives, reflexió, respecte i valoració dels altres.

A partir de jocs teatrals els nois i noies prenen consciència de les seves capacitats per a actuar davant del públic, perden la por escènica i se senten segurs d’ells mateixos, tot treballant l’expressió oral, corporal, plàstica i la cultura teatral. Des d’un àmbit personal i interpersonal milloren l’autoestima, la pròpia autoeficàcia, aprenen a compartir, treballar amb els altres amb constància i responsabilitat i sobretot a gaudir de la feina ben feta.

Participen activament en les festes de Nadal i Sant Jordi amb la representació d’una obra de teatre davant dels companys, alumnes de 6è de primària i famílies.Com a mostra de tota la feina feta aquest any està la representació de l’adaptació de  l’obra de Dagoll Dagom La nit de Sant Joan al Sant Jordi 2017.