Barres i Ones 3.0

Aquest  curs a l’Institut Barres i Ones posem en marxa una aplicació de mòbil per comunicar-nos amb les famílies de manera immediata, eficaç i respectant les lleis i regulacions de protecció de dades.

Es tracta del TokApp School, una aplicació que aquests dies estem fent servir els tutors per a rebre la confirmació de les notes de la preavaluació.

Només s’enviaran comunicacions oficials: activitats del centre, reunions, autoritzacions per a les sortides, etc.

L’objectiu no només és evitar l’ús innecessari de paper, i amb això contribuir al respecte del medi ambient, sinó també l’eficàcia en la comunicació amb tots vosaltres.

Per això cal que descarregueu l’aplicació TOKAPP School al vostre mòbil, tal com s’indica en aquestes senzilles instruccions:

1.Entrar a l’App Store o Play Store
2. Cercar TokApp School i descarregar. És gratuïta.
3. Seguiu els passos per crear usuari, usant el mateix telèfon que ens heu facilitat al centre en formalitzar la matrícula.
4. Desplaceu la icona de l’app a la pantalla principal del vostre mòbil.
5. Esperar a rebre els nostres missatges.

o visitar la web directament del TokApp School

> Web del TokApp School