Sortida 1r d’ESO a Deltebre
09/02/18Aquest divendres 9 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO esta d’excursió a Deltebre, al Parc Deltaventur, per realitzar una activitat de multiaventura organitzada pel Departament d’Educació Física
Aquest divendres 9 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO esta d’excursió a Deltebre, al Parc Deltaventur, per realitzar una activitat de multiaventura organitzada pel Departament d’Educació Física
Aquells alumnes de l’Institut Altafulla que estigui interessat en participara la fase comarcal TARRAGONÈS d’ESCACS, passin abans del dimecres 17 de gener per secretaria a deixar el seu nom i curs. La professora que s’encarrega es posarà en contacte amb vosaltres! Animeu-vos!
La butlleta guanyadora de la cistella pro viatge de 4t d’ESO és la que coincideix amb els 4 últims números del Niño: 5685 ??
Podeu passar a partir de dilluns per l’institut amb la butlleta premiada a buscar la panera!
Els alumnes de 4t d’ESO que marxen de viatge a Roma han organitzat una cistella de Nadal amb la col·laboració de l’AMPA i dels comerços d’Altafulla que han participat.
La cistella de Nadal de l’Institut s’entregarà en tornar de vacances a la persona guanyadora. La rifa… Llegeix més»
Últim programa de l’any a Altafulla Ràdio amb l’Anna, la Berta, la Carla i la Júlia. Avui parlaran de les tradicions nadalenques: regals, el tió, dinars familiars, els reis mags… Sou magnífiques, noies.
A 1r d’ESO estem fent una Xerrada d’alimentació i hàbits saludables a l’adolescencia a càrrec de la Laia Merles, l’infermera de Salut i Escola
Els dijous a l’hora de l’esbarjo, tot l’alumnat i professorat i PAS que li vingui de gust, pot passar una bona estona jugant i aprenent a jugar als escacs!
Qui ja en sap, pot jugar i aprendre diferents tècniques, qui no, li ensenyem entre tots!
Us esperem… Llegeix més»
Bon dia, avui tenim el Lluc, el Martí, el Sean, l’Àngel i el Nico a Altafulla Ràdio. No us els perdeu, ens parlaran dels videojocs i de la seva influència cap als adolescents.
El Soulaiman, el Pau, el Guillem i l’Iker ja són a Ràdio Altafulla a punt per fer el programa de l’Institut. Aquest matí ens parlaran de la història del Girona F.C. Ho fareu genial, nois!