Permís per sortir del centre durant l’esbarjo. Alumnes de 4t d’ESO
10/09/20En el marc de les mesures extraordinàries de la pandèmia COVID-19, en sessió ordinària del Consell Escolar de 24 de juliol de 2020, es va aprovar que els alumnes de 4rt d’ESO puguin sortir del centre durant l’hora d’esbarjo durant el curs 2020-21, sempre… Llegeix més»



