Bones Festes

L’Equip Directiu, els tutors i tutores, tot el professorat, el Personal d’Administració i Serveis, les mares i els pares de l’AMPA i tots aquells que tenen cura de l’educació dels vostres fills i filles us desitgem BON NADAL i una bona entrada d’any.

Recaptació de la Marató 2015

Estem molt contents de comunicar-vos que amb el concert de la jazzorquestra es va recaptar 763,59 € i amb el posterior berenar solidari organitzat per  l’AMPA de l’institut 222 euros. Moltes gràcies a tots els que vareu participar

Prevenció de les violències de gènere amb joves

candela

Avui dimarts 15 de desembre i demà dimecres 16, els i les alumnes de 3r d’ESO de l’Institut d’Altafulla han gaudit del taller Que no t’agafi el masclisme impartit per la Miriam Alemán i el Xavier Cela, de l’Associació Candela. Han estat dues hores on l’alumnat ha pres consciència de les causes i les conseqüències de les diferents violències de gènere en les relacions entre els i les joves i han après a promoure relacions interpersonals sanes i satisfactòries.

Aquest taller s’ha pogut realitzar gràcies a la col·laboració de la Regidoria de Polítiques de Gènere de l’Ajuntament d’Altafulla.

EAP

Els equips d’assessorament i orientació psicopedagògica (EAP) són un servei de suport i assessorament psicopedagògic i social als centres educatius i a la comunitat educativa. Desenvolupen les seves actuacions en els centres educatius i en el seu entorn amb estreta col·laboració amb els altres serveis… Llegeix més»