Condicionament Físic

Preguntes freqüents sobre el grau superior de Condicionament físic:

Quin horari de classes té el cicle?

A l’IEB podràs escollir en quin torn cursar-lo:

• matí, de 8 a 14.30 h o
    • tarda, de 15 a 21:30 h.

És important que a la preinscripció hi posis el torn que vols, o tots dos, si vols tenir més opcions.

Quins requisits he de complir per poder fer el cicle?

Has de tenir el Batxillerat, la prova d’accés al grau superior, o un cicle formatiu de grau mitjà.

Quina nota de tall necessito per entrar al cicle?

La nota de tall depèn del número de places ofertades i del número d’alumnes que es preinscriguin, i per tant no es pot saber fins al final del procés. Sí que podem dir que l’IEB oferta 60 places, 30 en horari de matí, i 30 en horari de tarda.

On es faran les classes?

Les classes teòriques seran a l’INEFC, i les pràctiques a instal·lacions esportives a la muntanya de Montjuic o a les seves proximitats.

De què podré treballar si faig aquest cicle?

El cicle de condicionament físic et prepara per treballar en l’àmbit professional del fitness. Aquí hi trobaràs més informació.

Hauré de portar comprar material propi i portar-lo per fer les classes?.

No, en aquest cicle tot el material que es farà servir el posarà el centre. Només hauràs de portar la teva pròpia equipació esportiva que t’explicaran els professors de cada mòdul quan comencin les classes.

Puc accedir a la universitat un cop acabi el cicle?

Si. Amb aquest cicle obtens el títol de tècnic o tècnica superior, que permet accedir a estudis universitari oficial de grau.

Sabies que…?

El curs 2019-20 va ser el 18è cicle formatiu de grau superior més demandat a tota Catalunya, d’un total de 98 cicles ofertats?.