Animació

Preguntes freqüents sobre el grau superior d’Ensenyament i animació socioesportiva:

Quin horari de classes té el cicle?

A l’IEB podràs escollir en quin torn cursar-lo:

• matí, de 8 a 14.30 h o
    • tarda, de 15 a 21:30 h.

És important que a la preinscripció hi posis el torn que vols, o tots dos, si vols tenir més opcions.

Quins requisits he de complir per poder fer el cicle?

Has de tenir el Batxillerat, la prova d’accés al grau superior, o un cicle formatiu de grau mitjà.

Quina nota de tall necessito per entrar al cicle?

La nota de tall depèn del número de places ofertades i del número d’alumnes que es preinscriguin, i per tant no es pot saber fins al final del procés. Sí que podem dir que l’IEB oferta 90 places, 60 en horari de matí, i 30 en horari de tarda.

On es faran les classes?

Les classes teòriques es faran a la seu provisional de l’Institut, a l’Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia, 16 i les pràctiques a instal·lacions esportives a la muntanya de Montjuïc o a les seves proximitats.

De què podré treballar si faig aquest cicle?

El cicle d’Ensenyament i animació socioesportiva et prepara per treballar en tres àmbits professionals molt dinàmics i en constant creixement durant els últims anys que, a més, són els que tenen una ocupabilitat més alta entre els joves: la iniciació esportiva, l’animació en el lleure i l’animació turística. Aquí hi trobaràs més informació.

Hauré de portar comprar material propi i portar-lo per fer les classes?.

Gairebé tot el material que es farà servir el posarà el centre. Només hauràs de portar la teva pròpia equipació esportiva o algun material individual que t’explicarà el professorat de cada mòdul quan comencin les classes.

Puc accedir a la universitat un cop acabi el cicle?

Si. Amb aquest cicle obtens el títol de tècnic o tècnica superior, que permet accedir a estudis universitari oficial de grau.

Sabies que…?

El curs 2019-20 va ser el 4t cicle formatiu de grau superior més demandat a tota Catalunya, d’un total de 98 cicles ofertats?.