Fem barri

Un grup d’alumnes de tercer d’ESO vam anar el passat dimecres a compartir la feina feta a música: unes endevinalles musicals compostes pels alumnes a partir de contes infantils.
Els alumnes de P3 de l’Escola Pompeu Fabra ens van acollir i escoltar molt atents.
Ha estat una experiència molt gratificant, la bona acollida dels nens i les mestres han facilitat els nervis de la posada en escena.
Finalment els vam regalar una màscara-joguina per a cantar la cançó de l’aneguet que els hi havíem ensenyat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut