Visita ex-alumnes Sant Joan Bosco Meridiana

El 20 de maig vam tenir una visita especial, d’aquelles difícils d’oblidar. Disset alumnes de la primera promoció del Sant Joan Bosco Meridiana van viure un dia molt emotiu. Després d’anys i panys sense veure’s, van decidir retrobar-se. Pel matí, uns quants van visitar les instal·lacions de l’institut i van recordar el munt d’anècdotes que hi van viure fa més quaranta anys. A la tarda, van tornar a l’institut i van fer-se una fotografia a les escales del pati, tot recordant aquelles que es van fer durant anys i anys. Després de recordar vells temps, van anar de gresca.

A continuació, podeu veure algunes fotografies d’aquesta trobada i algunes fotografies de quan eren estudiants.