T’hi animes?

Que no ho saps que el nostre projecte educatiu gira entorn la música? Demà tens l’oportunitat de comprovar-ho in situ! Vine a la nostra Masterclass!

En l’actualitat s’ha comprovat que la música porta grans beneficis per a la salut emocional, ja que estimula el cervell de manera que a causa de la segregació d’algunes substàncies rebem de forma immediata sensacions de plaer i benestar. I més enllà dels beneficis emocionals i socials d’escoltar música, l’aprendre a tocar un instrument té els seus propis beneficis, millorant les habilitats en diverses àrees; fins i tot quan s’aprèn d’adult. A la nostre escola ho sabem i per això seguim treballant sense descans per introduir la música en tota la nostra pràctica educativa diària.

És important destacar també que aquí el Til·ler som molt conscients que els nens i nenes que reben entrenament musical desenvoluparan en el futur millor memòria verbal, precisió en la pronunciació d’un segon idioma, capacitat de lectura i funcions executives, a més d’un millor rendiment acadèmic i un coeficient intel·lectual més alt. Tocar un instrument suposa, a més, una gran motivació que exigeix ​​compromís. Així que no t’ho pensis i vine al Til·ler a experimentar totes aquestes sensacions!