Setmana de la música

El 22 de novembre, es commemora la festivitat de Santa Cecília, la patrona de la música. Per aquest motiu, des de l’Institut Escola el til·ler, dedicarem tota aquesta setmana a celebrar aquesta diada. Aquests dies realitzarem diverses activitats, relacionades amb el món de la música i la seva història.

Les propostes seran:

• Un taller de batucada, que avui ha compartit amb tota l’escola i que ens ha rebut a l’entrada.
  • Dimarts, les comunitats de petits i mitjans faran estacions amb propostes musicals que gaudiran tot l’alumnat.
  • Dimecres a la tarda, farem l’activitat final de GARROTINS, creats per la comunitat de grans i que compartiran amb la resta d’infants.

Totes les activitats que farem al til·ler han comptat amb la participació de l’alumnat i de l’equip educatiu del nostre centre. Tots els cursos, des de les etapes primerenques, fins als darrers cursos de l’ESO, han volgut aportar el seu granet de sorra a aquesta iniciativa tan interessant. Els nostres alumnes han fet propostes musicals de diversa tipologia, on han barrejat diversos instruments com per exemple el teclat, la guitarra, la bateria, l’Ukelele i fins i tot la percussió dels instruments de batucada.

També cal destacar la participació d’alguns pares i mares del nostre centre, que van poder aparcar les seves obligacions professionals i venir a col·laborar en aquesta celebració, els quals els hi agraïm profundament la seva participació. Sense ells no hauria estat possible.

Per altra banda, també esperem que aquesta sigui la primera de moltes futures edicions d’aquesta proposta.