Calendari i horari de juny

Benvolguda família

Us fem arribar algunes informacions de final de trimestre pel que fa al calendari escolar del proper mes de juny.

• Dia de lliure disposició divendres 3 de juny. Aquest dia és festiu.
  • Segona Pasqua: dilluns 6 de juny. Aquest dia és festiu.
  • Jornada Intensiva (no hi ha classes a la tarda): del 7 al 22 de juny.
  • Horari de l’alumnat: de 9 a 13h per infantil i primària, i de 9-14h per secundària.
  • Horari de l’espai Migdia (menjador): de 13-15h Infantil i Primària,i de 14-15h per Secundària.
  • Horari acollida (amb ticket): de 15-16h
  • Horari de les extraescolars: us informaran personalment dels horaris de cada activitat. La sortida de les activitats es farà tal i com feu normalment.
  • L’alumnat que NO es quedi a dinar, sortirà a les 13hper les portes respectives d’entrada, tal i com hem fet al llarg del curs.
  • L’alumnat que fa ús de l’espai migdia (menjador) sortirà a les 15h per la sortida del Passeig Mollerussa, acompanyats dels seus respectius monitors/es.
  • Últim dia de curs: 22 de juny de 2022

Molts ànims, que el curs s’acaba!!