Experiència compartida sobre el canvi climàtic a primària.

Aquest curs ,l’ institut escola El Til-ler participa al Congrés de CiènciaEl projecte va dirigit a la presentació d’una experiència de recerca per part de l’alumnat.
El nostre centre serà representat per un petit grup d’alumnes ( 2n i 5è), que exposaran la seva ponència acompanyada d’un suport àudio visual. L’eix temàtic de l’edició d’enguany és EL CANVI CLIMÀTIC.

Aquest any comptem amb la col·laboració del CCCB, que ha desenvolupat un projecte sobre disseny de futuribles espais naturals a la ciutat de Barcelona amb la intenció de plantejar propostes de millora de les condicions ambientals en entorns urbans.
El projecte es planteja en un procés de coproducció obert amb l’Ajuntament de Barcelona i en estreta col·laboració amb la comunitat científica, entitats, associacions de caire locals i la col·laboració de les escoles participants en el 5è Congrés de ciència.