+educació

Aquesta setmana escoles, instituts i l’institut escola del districte de Sant Andreu han  fet  una  assemblea d’alumnes per  parlar  sobre una qüestió molt important i que ens afecta directament: Què podem  fer per millorar  la  convivència al món? Gràcies al projecte +educació, nens i nenes  de les escoles han escollit paraules clau com: empatia, respecte, acceptació, diversitat, diàleg, compartir…A partir d’aquí han extret idees concretes per conduir un projecte  de  futur que permetrà als alumnes reunir-se en assemblea per a tractar aquesta temàtica.

Per  la tarda, s’ha  fet  un  plenari on els diferents alumnes han presentat breument els seus treballs al voltant de com milloren la convivència al món.  Han  participat  nens i nenes  d’infantil, primària i secundaria juntament amb les seves famílies i mestres. També s’ha  fet un berenar i activitats lúdiques per a tothom.