1a promoció de 4t d’ESO

L’institut escola El Til·ler celebra que la seva primera promoció finalitza 4t d’ESO.

Fa ja 4 anys que va endegar un projecte que volia -a través de la innovació pedagògica- iniciar la transformació d’un centre prioritzant l’alumnat i oferint la millor educació pública i de qualitat valent-se de projectes globalitzats, un projecte singular de música i permetent un aprenentatge vivencial i significatiu de tot el contingut curricular de les diverses etapes de l’Educació obligatòria.

Dir adeu no és fàcil, menys a l’alumnat que t’ha acompanyat en els teus inicis, que t’ha vist créixer i t’ha vist començar a ser. La celebració de la 1a Festa de final de curs i d’etapa de la nostra 1a promoció de 4t ESO tanca una etapa per a aquests alumnes que, acompanyats de les seves tutores, ha pogut realitzar diverses activitats ludicofestives per acomiadar-se com es mereixen d’aquesta etapa. Per a ells, així com per al nostre projecte educatiu, aquest no és el final, sinó un inici, aquí comença el camí, nous reptes i noves expectatives.

Us desitgem tota la sort i moltes gràcies a tothom per la confiança dipositada en el projecte i per fer-lo possible!