PORTES OBERTES 2021

Dimecres 10 de març

Inscripcions a la xerrada virtual clicant AQUÍ

VISITES AL CENTRE, de manera personalitzada:

Dijous 11 de març de 17 a 19h

Dissabte 13 de març de 10 a 12h

Cal concretar CITA PRÈVIA trucant al 977442521

Tota la informació sobre la preinscripció clicant AQUÍ

CARNESTOLTES 16 VOLTES!

Com cada any celebrarem la festa de carnaval a l’Institut Escola!
A causa de la situació social que estem vivint pensem que enguany és molt important gaudir de la festa i participar-hi més que mai (sempre respectant les mesures de seguretat establertes), i com nosaltres sempre… Llegeix més»

ESCRIURE TÉ PREMI!

Durant el primer trimestre hem participat en diferents concursos literaris i volem compartir amb tota la comunitat educativa els premis que han rebut les nostres alumnes: Ariadna P. de 5è A, amb la redacció “Hannah, la noia diferent”, premi “Som fortes i valentes”; Cinta S.… Llegeix més»

SAMBORI 2021

El Sambori es un concurs de narrativa en  català que es fa als centres educatius catalans. Va dirigit a alumnes de primària, secundària i batxillerat. S’utilitza el català per als textos i es necessita molta imaginació i creativitat per poder-hi participar.
Infants i joves de l’Institut… Llegeix més»

Treballem amb les Bee-bots

Els alumnes de P4 hem iniciat fa unes setmanes el treball amb les Bee-bots per fomentar la competència digital.
Les Bee-bots són uns petits robots educatius amb forma d’abella dissenyats per desenvolupar les capacitats elementals de la programació i les seves aplicacions de la robòtica educativa:… Llegeix més»