eTwinning

This project has been created for students to use English in a real context, to communicate with  pupils from a different country whose mother tongue is different than theirs. At the same time, students will be able to know the differences and similarities between the two… Llegeix més»

ORDINADOR CHROMEBOOK 6è PRI i 1r ESO

Iniciem una nova etapa al Temple, amb l’educació secundària obligatòria i el nou Institut Escola que ara comença a caminar. Continuem oferint als nostres infants i joves un camí d’aprenentatges carregat de reptes, il·lusions, emocions, esforç… La digitalització de l’aprenentatge, més encara en la situació… Llegeix més»

PROPOSTES D’ESTIU

L’equip de mestres de l’Institut Escola El Temple  hem preparat un seguit de recomanacions, consells i propostes de tasques per al període de vacances que ara comença.
Degut a la situació que hem viscut, sens dubte aquest estiu serà diferents als altres, però no per això… Llegeix més»