PROPOSTES D’ESTIU

L’equip de mestres de l’Institut Escola El Temple  hem preparat un seguit de recomanacions, consells i propostes de tasques per al període de vacances que ara comença.
Degut a la situació que hem viscut, sens dubte aquest estiu serà diferents als altres, però no per això… Llegeix més»

Al final…TOT ANIRÀ BÉ!

Tot l’equip de mestres de l’Escola El Temple vol enviar un missatge carregat d’energia positiva a tota la comunitat educativa i a la societat en general, i per això hem fet aquest vídeo des de la distància, perquè aquesta situació que ens ha tocat viure… Llegeix més»

SANT JORDI A CASA