ORDINADOR CHROMEBOOK 6è PRI i 1r ESO

Iniciem una nova etapa al Temple, amb l’educació secundària obligatòria i el nou Institut Escola que ara comença a caminar. Continuem oferint als nostres infants i joves un camí d’aprenentatges carregat de reptes, il·lusions, emocions, esforç… La digitalització de l’aprenentatge, més encara en la situació… Llegeix més»

PROPOSTES D’ESTIU

L’equip de mestres de l’Institut Escola El Temple  hem preparat un seguit de recomanacions, consells i propostes de tasques per al període de vacances que ara comença.
Degut a la situació que hem viscut, sens dubte aquest estiu serà diferents als altres, però no per això… Llegeix més»

SANT JORDI A CASA

Tot i el confinament, l’escola ha volgut celebrar la diada de Sant Jordi amb diferents activitats i propostes que les mestres han dissenyat per acompanyar els infants a casa. La primera ha estat el vídeo d’ànims a totes les famílies, amb un petit detall de… Llegeix més»