Sortida a la UAB (1r de Batxillerat)

El dia 5 de febrer els alumnes de 1r de Batxillerat van visitar la Universitat Autònoma de Barcelona. Allà, van assistir a diferents conferències sobre els graus que ofereix aquesta universitat. A més, van poder conèixer el campus i les seves instal·lacions. Van quedar molt satisfets amb l’experiència.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut