Jornades de Portes Obertes

Estem preparant les diferents jornades de portes obertes, per tal que pugueu conèixer el nostre projecte educatiu, els professionals que el duem a terme i l’equip directiu que l’impulsa. També us volem ensenyar els espais on es fan les diferents activitats i donar-vos l’oportunitat de parlar amb alguns dels nostres alumnes.

Les dates per a les diferents portes obertes són:

• Cicle formatiu de grau mitjà de Conducció d’activitats físicoesportives en el medi natural: dimecres 03 d’abril a les 18.30h

Llegeix més»

Visita al Refugi 307

L’alumnat de PFI hem visitat el Refugi 307 de Barcelona, construït solidàriament pels veïns i veïnes del barri de Poble Sec durant el període de la Guerra Civil. Ens han explicat com i perquè es construïen, quines eren les normes durant els bombardeigs i la història particular d’aquest refugi (que també va ser, durant la dictadura, un jardí de xampinyons i la casa d’uns immigrants granadins).

Llegeix més»

Carnestoltes 2019

El passat 1 de març vam celebrar la festa de Carnestoltes al nostre centre i els alumnes d’ESO i Batxillerat van ser els protagonistes exclusius de la jornada!

En efecte, aprofitant el talent del nostre alumnat vam organitzar un concurs de comparses de grup en què els alumnes s’havien d’organitzar per Llegeix més»

Visita a l’Institut del Teatre

Els alumnes de Primer del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva han realitzat una sortida l l’Institut del Teatre

Crèdit de síntesi de 1r d’ESO

La setmana del 4 al 8 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO vam treballar en grups el tema de la ciutat al llarg del temps. El primer dia vam fer diferents maquetes de la ciutat de Barcelona a l’època del Íbers, els romans, la ciutat medieval i la contemporània. Fer les maquetes va ser una mica complicat però divertit. Al final ens va sortir molt bé.

El crèdit de síntesi en general va estar bé però va ser molt Llegeix més»

Visita a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

El grup de 1r de Gestió Administrativa Jurídic varen fer una sortidas a  l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona. Allà varen visitar la part noble del Col·legi dita Palauet Casades. Més tard a l’edifici nou advocats del Col·legi van fer tres petites ponències:… Llegeix més»

Visita a l’empresa CET-Apunts per part d’alumnes 2n Gestió Administrativa