Preinscripció per al curs 2021-2022

Teniu tota la informació a l’apartat de Preinscripció del nostre portal.

La preinscripció per a batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i de grau superior es fa via el portal de Preinscripció del departament d’Educació.

Us recomanem les nostres Portes Obertes.

El calendari de presentació de soŀlicituds pels diferents ensenyaments el teniu a continuació. Trobareu els detalls de cada procediment a la nostra secció de Preinscripció:

• ESO: del 17 al 24 de març
  • Batxillerat: de l’11 al 17 de maig
  • Programes de Formació i Inserció (PFI): del 10 al 21 de maig
  • Cicles formatius de grau mitjà: de l’11 al 17 de maig
  • Cicles formatius de grau superior: del 25 al 31 de maig

Sant Jordi 2021

El passat 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi al nostre institut amb diversos actes i en diferents moments i emplaçaments per garantir la seguretat de tothom i poder mantenir els grups bombolla.

Amb 4t d’ESO, per exemple, vam alternar dues activitats: d’una banda, un recital de poesia a la biblioteca amb poemes portats pels alumnes dels seus autors favorits; des de l’aula d’acollida, com sempre, es va apostar perquè els estudiants es lluïssin amb poemes en els seus propis idiomes materns, a més a més del català i el castellà (urdú, nepalès, tagàlog…). I, de l’altra, des de Llegeix més»

L’hort ecològic a 1r d’ESO

Amb grup de 1r d’ESO A, a  l’optativa d’hort ecològic hem  estat recollint el que vam sembrar els mesos de tardor i hivern:  calçots, enciams i pèsols.

Aquest mes d’abril estem collint faves i alhora  els hi fem un tractament ecològic ( amb sabó potàssic i aigua)  per eliminar el pugó que hi ha aparegut amb l’entrada de la primavera.

Hem començat a sembrar mongetes i el dijous passat vam plantar els primers tomàquets..  que esperem collir-ho a final de curs!

Us mostrem algunes fotografies dels mesos de febrer i de com està l’hort ara, a l’abril.

L’alumnat de biologia de 2n de Batxillerat fa un projecte a Instagram: @biomi_21

Els i les alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Vall d’Hebron han creat vídeos amb continguts de microbiologia per a donar a conèixer els conceptes més rellevants d’aquest àmbit.

S’han organitzat per grups i, després d’elaborar un guió sobre la part del temari que els corresponia, han pensat com transformar-ho i fer-ho entenedor per a la resta de la classe. A continuació han gravat i editat els vídeos. Els resultats finals han sigut brillants!

Hem aprofitat que l’instagram és una eina que utilitzen a diari i hem creat el compte @biomi_21 per a compartir els vídeos de microbiologia entre la classe.

Certificació ISO9001 Gestió de la Qualitat

Ens plau comunicar-vos que acabem de rebre la certificació ISO9001 sobre la Gestió de la Qualitat en el nostre Centre.

Ha estat un procés llarg i ple de reptes, que sens dubte no hagués estat possible sense la implicació i treball de tot l’equip humà que formem part de l’Instut Vall d’Hebron.

Ara ens toca seguir treballant per millorar dia a dia el que acabem d’aconseguir.

Enhorabona a tots/es!

L’Institut Vall d’Hebron aconsegueix la renovació la Carta Eche UE 2021-27

RENOVACIÓ CARTA ECHE 2021-2027 ACONSEGUIDA!
Ens plau comunicar-vos que la Comissió Europea ens ha valorat positivament i atorgat al nostre Institut la nova Carta ECHE (Erasmus Charter for Higher Education), document de certificació de qualitat, que acredita poder realitzar mobilitats d’alumnat i professorat… Llegeix més»

Visita Virtual de segon de GM de gestio administrativa a Becharter

Els alumnes de 2n Grau Mitja de Gestió Administrativa van fer una visita virtual a l’empresa Becharter

de la mà de Barcelona Activa, amb el projecte de Vida Professional (ProvVP), que té com a missió ser un instrument per a l’orientació i l’educació envers el treball de l’alumnat.

La visita es va fer el dia 23 de febrer a les 10h per Zoom. El gerent de Becharter, Oriol Badia,  va explicar als alumnes la trajectòria de l’empresa, així com la importància que tenen les pràctiques per obrir portes en el mercat laboral. També ens va parlar de les competències que, en el seu cas, valora més: PUNTUALITAT, SERIETAT I SINCERITAT.