Col·laboració amb la Fundació Infantil Ronald McDonald

Des de fa més de cinc cursos, i aquest no n’ha estat una excepció, els alumnes de la família d’Imatge Personal de l’institut col·laboren amb la Fundació Infantil Ronald McDonald, aportant cures capil·lars i de bellesa a les persones que hi resideixen.… Llegeix més»

E-conscients: la veu femenina del canvi

El grup de 2n del Grau Superior d’Estètica integral i benestar de l’institut s’ha unit per crear una pàgina web on es vol resaltar la lluita de les dones contra la crisi climàtica actual, amb l’objectiu de donar-los visibilitat i reconeixement. Aquesta pàgina web es llença precisament avui 26 de gener per celebrar el Dia Mundial de l’Educació Ambiental.  #EA26 #EducacioAmbiental… Llegeix més»

Gràcies a tothom!

El passat 19 de desembre es va celebrar el quinto de Nadal, i va ser tot un èxit! Es va recaptar un total de 144,89 €, que ja han estat ingressats com a donatiu a la Marató de 3cat, enguany dedicada a la salut sexual i reproductiva.… Llegeix més»

Visita al Parc de Bombers

El passat 4 de desembre els grups de primer del Grau Superior d’Estètica integral i benestar i d’Estilisme i direcció de perruqueria, juntament amb els grup C del Grau Mitjà de Guia en el medi natural i temps de lleure van anar a una activitat de prevenció i autoprotecció al Parc de Bombers de la Vall Hebron, situat molt a prop de l’institut.… Llegeix més»

Pla d’impuls a les llengües estrangeres a FP

El departament d’activitats físiques i esportives del centre forma part del Pla d’impuls a les llengües estrangeres, potenciant cada vegada més l’Anglès.  Gràcies a formar part del pla durant dos cursos acadèmics podem reforçar les classes d’anglès tècnic, realitzar un mòdul professional en llengua estrangera,… Llegeix més»

Sessions informatives de la Marató

La sensibilització sobre la prevenció en l’àmbit de la salut sexual i reproductiva és cabdal. Per això, durant les pròximes setmanes l’alumnat de l’institut assistirà a sessions informatives organitzades per La Marató, amb l’objectiu d’acostar els joves a la realitat mèdica i humana de la salut sexual i reproductiva i despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar

Aquest curs toca renovar el 50% dels sectors de professorat i famílies del Consell Escolar i el 100% dels sectors del PAS i de l’alumnat. Les persones interessades en presentar candidatura cal que presentin una sol·licitud formal a la secretaria del centre dins del termini estipulat. L’últim dia per presentar les candidatures és aquest divendres dia 10 de novembre.… Llegeix més»