Col·laboració amb la Marató de TV3

Enguany els alumnes d’imatge personal (perruqueria i estètica) estan decidits a col·laborar amb la marató de TV3 i és per això que la recaptació de tots els serveis que es facin als tallers pràctics es donarà íntegrament al projecte anual de la cadena pública Catalana. Per a més informació, a la nostre pàgina web: Serveis –  perruqueria i estètica hi trobareu els horaris d’atenció al públic.

No ho penseu, us esperem!!!

Col·laboració amb el Casal de la Gent Gran de Sant Genís

El Passat 1 de desembre alumnat dels Cicles formatius d’Activitats físiques, Perruqueria i Estètica va participar en la jornada solidària organitzada pel Casal de la Gent Gran de Sant Genís per recollir fons per a la Unitat de neonatologia de l’Hospital de Vall d’Hebron.

3 de desembre, dia europeu de la Síndrome de Marfan

Sóc Pedro Arquillo, estudiant de 2n de Batxillerat. Estic realitzant el meu Treball de Recerca sobre un trastorn genètic del teixit connectiu, el qual intervé en el suport o sosteniment de diferents parts del nostre cos anomenat “la Síndrome de Marfan”.

Un dels meus objectius en aquesta investigació és donar a conèixer aquesta afectació cromosòmica perquè actualment és poc coneguda, fins i tot hi ha gent que la pateix i ho desconeix. Llegeix més»

Sortida a la Garrotxa amb CFGM de Conducció

El CFGM de Conducció d’Activitats físiques en el medi natural hem anat a visitar la Zona Volcànica de la Garrotxa, hem parlat del volcanisme i ens han ensenyat Llegeix més»

Descoberta de l’Institut (Projecte de 2n d’ESO)