Jornades de Portes Obertes

Estem preparant les diferents jornades de portes obertes, per tal que pugueu conèixer el nostre projecte educatiu, els professionals que el duem a terme i l’equip directiu que l’impulsa. També us volem ensenyar els espais on es fan les diferents activitats i donar-vos l’oportunitat de parlar amb alguns dels nostres alumnes.

Les dates per a les diferents portes obertes són:

• Batxillerat (excepte Modalitat d’arts escèniques): dissabte 27 d’abril a les 11h.
  • Batxillerat – Modalitat d’arts escèniques: dissabte 27 d’abril a les 12h

Llegeix més»

Proves de Compleció del CFGS d’Animació d’activitats físiques i esportives

L’alumnat que va cursar el 1r Curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Animació d’activitats físiques i esportives (LOGSE) al Centre i encara té pendent alguna matèria, pot presentar-se a les Proves de Compleció que es realitzaran segons el següent calendari:

• Per a la Convocatòria de novembre, els dies 16, 28, 29 i 30 de novembre
  • Per a la Convocatòria d’abril, entre els dies 24 i 26 d’abril.

Llegeix més»

Intercanvi amb Finlàndia

Durant aquest curs 2018/2019 alumnes del cicle formatiu de grau superior d’Animació d’activitats físiques i esportives han gaudit d’una estada de 2 mesos a Finlandia (Rovaniemi) amb beca Erasmus. El Víctor, el Joel, la Marina i l’Adriana han pogut fer practiques del cicle formatiu i assistir a clases del Centre SantaSport de Rovaniemi junt amb alumnes finlandesos.Malgrat les temperatures gèlides i la foscor d’aquesta època de l’any l’experiència ha estat inoblidable. Els alumnes finlandesos de Rovaniemi Iris i Vilko, també han realitzat l’estada Erasmus a Barcelona assistin a classes amb els nostres alumnes i realitzant les pràctiques d’empresa al Club Natació Atlètic Barceloneta. Esperem que aquesta relació amb Finlàndia continui en els propers cursos.

Postural workshop

In this postural workshop at Espai de Mar, hairdressing amd beauty students at Ins Vall Hebron learnt quite a few useful tips that they can easily apply in their daily practice. They also became aware of the importance of a correct posture while working to keep fit and healthy and avoid potential pain and body injuries in the future. Llegeix més»

Saló de l’ensenyament

Enguany els alumnes de 2on de grau mitjà de perruqueria i cosmètica capil·lar han anat al saló de l’ensenyament en representació de l’institut… Durant tot el matí del diumenge 24 de març van estar repartint somriures i canviant el look dels que es van passar a saludar.

Els PFI visiten la planta de residus

L’alumnat de PFI d’auxiliar d’Imatge Personal i d’Activitats Forestals ha visitat la planta de tractament de residus de Sant Adrià de Besòs. Han pogut fer el seguiment dels residus des que arriben a la planta i veure com a l’Ecoparc s’intenten extreure els materials que es poden reciclar dels contenidors grisos.