Toulouse-Lautrec

El dia 17 de desembre, els alumnes de 4t d’ESO  vam participar en una visita guiada en francès sobre Henri de Toulouse-Lautrec, al Caixaforum.  Vam poder doncs posar en pràctica els nostres coneixements de llengua francesa a part d’aprendre sobre  la vida i l’obra d’aquest pintor.

Acrosport a 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO ja ha finalitzat la Unitat 2 “PRACTIQUEM ESPORT SENSE RISCOS” . Per a assolir els objectius d’aprenentatge establerts hem utilitzat l’ACROSPORT. Aquesta és una activitat fantàstica per a treballar la cooperació, la coeducació i la integració de tot l’alumnat en els diferents rols de la pràctica. Hem fet molt èmfasi en la seguretat, les ajudes i la correcció postural.

Aquí teniu una petita mostra de les feines fetes.

Llegeix més»

Escalada a 4t d’ESO

El passat 4 de desembre,  alumnat i professorat  de 4 d’ESO del Centre ens vam incorporar a una activitat d’aventura a les instal·lacions del Climbat foixarda .

L’activitat estava organitzada i dirigida per professorat i alumnat del CF d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’Institut.

La trobada va ser Llegeix més»

Concurs de Talents 2018

Com ja és tradicional al nostre centre, acomiadem el primer trimestre passant pel teatre amb la competició més esperada i renyida del nostre institut: el Concurs de Talents. Tant si ets concursant o públic, aquí trobaràs l’horari dels diferents passes que aniran tenint lloc al llarg del matí. Estigues atent a l’hora que et toca. T’hi esperem!

Col·laboració amb la Marató de TV3

Enguany els alumnes d’imatge personal (perruqueria i estètica) estan decidits a col·laborar amb la marató de TV3 i és per això que la recaptació de tots els serveis que es facin als tallers pràctics es donarà íntegrament al projecte anual de la cadena pública Catalana. Per a més informació, a la nostre pàgina web: Serveis –  perruqueria i estètica hi trobareu els horaris d’atenció al públic.

No ho penseu, us esperem!!!

Col·laboració amb el Casal de la Gent Gran de Sant Genís

El Passat 1 de desembre alumnat dels Cicles formatius d’Activitats físiques, Perruqueria i Estètica va participar en la jornada solidària organitzada pel Casal de la Gent Gran de Sant Genís per recollir fons per a la Unitat de neonatologia de l’Hospital de Vall d’Hebron.

3 de desembre, dia europeu de la Síndrome de Marfan

Sóc Pedro Arquillo, estudiant de 2n de Batxillerat. Estic realitzant el meu Treball de Recerca sobre un trastorn genètic del teixit connectiu, el qual intervé en el suport o sosteniment de diferents parts del nostre cos anomenat “la Síndrome de Marfan”.

Un dels meus objectius en aquesta investigació és donar a conèixer aquesta afectació cromosòmica perquè actualment és poc coneguda, fins i tot hi ha gent que la pateix i ho desconeix. Llegeix més»

Sortida a la Garrotxa amb CFGM de Conducció

El CFGM de Conducció d’Activitats físiques en el medi natural hem anat a visitar la Zona Volcànica de la Garrotxa, hem parlat del volcanisme i ens han ensenyat Llegeix més»