Jornades de Portes Obertes

Estem preparant les diferents jornades de portes obertes, per tal que pugueu conèixer el nostre projecte educatiu, els professionals que el duem a terme i l’equip directiu que l’impulsa. També us volem ensenyar els espais on es fan les diferents activitats i donar-vos l’oportunitat de parlar amb alguns dels nostres alumnes.

Les dates per a les diferents portes obertes són:

• ESO: dissabte 09 de març a les 11h.

Llegeix més»

CAMPAMENT D’INNOVACIÓ

El dia 13 de febrer es va celebrar el campament d’innovació a l’Institut Bonanova. El departament de FOL va participar com cada any amb la col.laboració del professorat d’administració. Els alumnes es van engrescar molt amb l’aportació d’idees innovadores. Esperem que el proper curs siguin tant participatius com aquest. Moltes gràcies a tothom!

Contes de Nadal

Els alumnes del Cicle de grau superior d’Ensenyament i animació socioesportiva van representar contes de Nadal als alumnes del col·legi Sagarra de primària.
Amb aquesta experiència els nostres alumnes apliquen els continguts de recursos expressius amb altres entorns.

Estada de l’American School of Barcelona

Aquesta setmana ens han vingut a visitar els companys de l’American School of Barcelona, van passar pels tallers de estilisme masculí i es van atrevir amb tot, van participar de les activitats i també es van brindar com a models en una demostració de la matèria.

Acredita’t – Inscripció a l’avaluació

arton72-0bc72 logo_fse_color

Una vegada finalitzat l’assessorament per a l’acreditació de competències professionals, s’obre el període d’Inscripció a l’avaluació. Rebreu al vostre correu electrònic l’informe de l’assessor i tindreu de l’11 al 13 de febrer per tramitar reclamacions, si s’escau.

Del 18 al 21 de febrer rebreu (al vostre correu electrònic) el full de sol·licitud d’inscripció a l’avaluació per tramitar la matrícula i un full informatiu amb la informació per fer el tràmit. Llegeix més»

Fem química al laboratori

El 05 de febrer els nostres alumnes de segon de batxillerat han participat en l’activitat “Fem química al laboratori” que organitza la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona. Van fer un munt d’ experiments amb neu carbònica, nitrogen líquid, luminol…. Es van convertir en investigadors fent servir diferents tècniques analítiques i es van divertir molt!
Mireu…