QUATRE ALUMNES DEL CENTRE GUANYEN L’OLIMPÍADA DE FILOSOFIA D’ESPANYA

Fa unes quantes setmanes vam anunciar amb orgull que quatre de les nostres alumnes havien guanyat l’Olimpíada de Filosofia de Catalunya en la categoria de vídeo, mèrit que els donava accés a representar Catalunya a la final estatal.

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Adeje (Tenerife) la desena Olimpíada de Filosofia d’Espanya, on per primer cop assistien representants de totes les comunitats autònomes. Ens fa molt feliços anunciar que les nostres estudiants van tornar a quedar en primera posició: són campiones d’Espanya en la modalitat de vídeo!

L’equip està format per la Lucía Guerrero Tapia, l’Andrea Codina Romero, la Judith Liu i la Paula Fernández Coll, que va fer una defensa oral brillant de la seva proposta audiovisual i el contingut filosòfic que la fonamenta. L’Aurembiaix Sánchez Prim també va formar part de l’expedició, així com les famílies de les estudiants, a les quals agraïm la seva gran implicació.

A més dels actes referents a l’Olimpíada, les alumnes van poder gaudir d’uns dies a Tenerife, on van conèixer alumnes d’arreu d’Espanya i van fer diferents activitats turístiques i culturals.

Si encara no heu vist el vídeo, aquí el teniu perquè pugueu gaudir-ne:

Moltes felicitats, noies. El que heu aconseguit ens omple d’alegria i d’orgull!