Estudi assistit

Us informem que teniu a la vostra disposició l’extraescolar d’Estudi Assistit que es realitza a l’Institut. Aquesta extraescolar organitzada per l’AFA a través de l’empresa SIMUNT ofereix, en grups reduïts d’entre 5 i 10 alumnes, un espai d’estudi, d’ajuda i de reforç per a tot l’alumnat de l’ESO que ho requereixi.

Si cliqueu en aquest enllaç podreu accedir al formulari per poder realitzar la inscripció a l’activitat extraescolar d’estudi assistit que oferim a l’Institut Vallès.

Podreu escollir entre dues opcions segons els vostres interessos:

• Opció 1: 1 dia/setmana de 2h al dia per 24€ al mes (dilluns o dimecres de 16h a 18h)
  • Opció 2: 2 dies/set de 2h al dia per 45€ al mes (dilluns i dimecres de 16h a 18h)

Per a tots i totes els que us apunteu a partir d’avui, us podreu incorporar a les classes d’Estudi Assistit el dia 9 de gener del 2023.

Per qualsevol dubte o pregunta, cal que us dirigiu directament a SIMUNT (simuntvalles@gmail.com).