Exposició expo2m

Divendres passat, els alumnes de Biomedicina de 1r de batxillerat van exposar els seus pòsters científics, amb els resultats que han obtingut dels experiments dissenyats i realitzats seguint el mètode científic. Durant una hora van explicar diverses vegades el seu pòster als companys de promoció… Llegeix més»

Alumnat de 3r d’ESO al mNACTEC

Aquesta setmana l’alumnat de 3r d’ESO ha visitat el museu Nacional de la Ciència i la TÈcnica de Catalunya (mNACTEC), a Terrassa.
Des del punt de vista de la tecnologia, han treballat i manipulat els engranatges, i han vist, al mateix museu, elements reals on intervenen… Llegeix més»

100 anys de ràdio

Amb motiu del Centenari de l’arribada de la ràdio a Catalunya més de 100 centres educatius de tot el territori han enregistrat una peça sonora basada en un conte, llegenda o relat popular.
El nostre institut ha presentat dos pòdcasts en els quals les matemàtiques en… Llegeix més»

Portes obertes ESO

Dimecres, 14 de febrer de 2024, se celebrarà la jornada de Portes Obertes per a l’ESO en format presencial:

• Escola Creu Alta: Visita guiada, 17.15 h.
  • Escola Catalunya: Xerrada i visita guiada, 16.45 h.
  • Escola Ribatallada: Visita guiada, 18.00 h.
  • Escola Samuntada: Visita guiada, 18.15 h.
  • Escoles no adscrites: Xerrada i visita guiada, 18.00 h

Trobareu més informació sobre el nostre institut en aquest enllaç:

Institut Vallès – Més informació

(La data de les portes obertes de BATXILLERAT es publicarà en les pròximes setmanes)

DENIP 2024

El passat dia 30 de gener el nostre centre va celebrar el DENIP (dia escolar de la no violència i la pau). L’objectiu a les activitats preparades pel nostre alumnat era prendre consciència de la necessitat que tenim com a societat de fomentar el respecte… Llegeix més»

PROJECTE ITINERARIS – 1r ESO

Durant el primer trimestre, els alumnes de 1r d’ESO hem fet un projecte anomenat “Itineraris”. Aquest projecte ha consistit en crear un personatge a partir d’una descripció i ensenyar-li punts d’interès de la nostra ciutat segons els seus gustos i necessitats. El projecte ha durat… Llegeix més»

Explorem la cuina saludable

L’alumnat de 3r d’ESO va visitar el passat dijous (30/11/23) i divendres (01/12/23) la Fundació Alícia, on varen realitzar diversos tallers pràctics de cuina. Aquesta experiència marca el punt de partida del projecte “Saludablement dolç”, que té com a objectiu fomentar l’interès per la gastronomia… Llegeix més»

Bústia d’espai LILA

La nova Comissió de Coeducació d’Estudiants ha tingut la idea de crear una Bústia d’Espai Lila permanent a la nostra pàgina web. Serà una web fixa per denunciar les violències en les seves diferents vessants. Veureu l’enllaç al menú esquerre de la pàgina principal.

Fem política a l’Institut Vallès!

Avui, 24 de novembre, acabem “Fem Política”, un projecte de 3r d’ESO que proporciona les eines necessàries per al desenvolupament del pensament crític i la participació informada. Mitjançant unes activitats de formació pràctiques, els estudiants han explorat les diferents visions i han debatut temes d’actualitat de… Llegeix més»