Menjador escolar

Els alumnes d’ESO i Batxillerat que necessitin de servei menjador, poden fer servir el servei de l’Escola Catalunya.

Què cal saber:
  • El preu és de:
    • 4,50€/dia a partir de 3 dies fixos/setmana.
    • 5,50€/dia per menys de 3 dies/setmana o dies esporàdics.
  • Per més informació podeu trucar (de 9h a 11h) a la responsable del menjador (Núria): 645 163 931
Què cal fer:
  • Cal emplenar la fitxa del menjador, i posar-se en contacte amb la responsable del menjador a través de:
    • El telèfon del menjador: 645 163 931 (de 9h a 11h). Mitjançant aquest telèfon podeu parlar directament amb la coordinadora del menjador, Núria, per comentar també absències puntuals, règims,… o qualsevol altra informació que creieu necessària pel bon funcionament del menjador.
    • Via Whatsapp o SMS. Amb el número de telèfon del menjador.
    • Mail personal. Si heu de comunicar qualsevol incidència o modificació també us podeu adreçar a través del correu del menjador, menjadorcatalunya@monitaula.com