ALUMNAT DE B2 GUANYEN UN PREMI A LA TERRASSADA FILOSÒFICA

El 10 de març el nostre alumnat de B2 va participar en la Terrassada Filosòfica, una activitat organitzada pel grup Adhoc que té com a objectiu retornar la filosofia al carrer i reinterpretar la ciutat amb una mirada filosòfica mitjançant la fotografia. Enguany, la temàtica era “On trobem la bellesa a la ciutat?”.

El 27 d’abril es van entregar els premis de l’edició d’enguany, i cinc alumnes de la modalitat científica van guanyar el premi als aforismes més pertinents, per la qualitat de la col·lecció de fotografies que van presentar, així com dels aforismes filosòfics que les acompanyaven. El grup està format pel Luis Gilberto Alonso Fernández, el Daniel Cipriano Cintora, la Maria Rodríguez Castaño,  el Victor Parrilla Martinez i la Maria Soriano Formigon.

Enhorabona, equip!