Sortida esportiva al Canal Olímpic de Castelldefels 3r d’ESO

El passat dimecres 24 d’abril els alumnes de 3r d’ESO van fer la sortida anual al Canal Olímpic que organitza el departament d’Educació Física. Aquest curs ha estat molt especial perquè ens ha acompanyat el grup d’alumnes de la Marie-Galante, una illa de l’arxipièlag de la Guadalupe (Antilles Franceses) que participa en un projecte e-Twinning amb la classe de Francès de 3r d’ESO del nostre institut.
Afortunadament aquest any també el bon temps ens ha acompanyat, i els alumnes han pogut gaudir molt de les tres activitats esportives previstes: rem en canoa individual, tir a l’arc i jocs d’equip (futbol o vòlei-platja), així com d’una bona caminada, de la companyia mútua i de l’intercanvi de músiques i balls que va sorgir espontàniament abans de tornar cap a casa.
Aquí trobareu algunes imatges d’aquesta sortida: