Selecció Lectura en Veu Alta

El dies 13 i 18 de desembte de 2017 va tenir lloc l’acte de selecció d’alumnes per al XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, que es durà a terme el dia 14 de març. Tots els alumnes que hi van participar ho van fer molt bé i, en conseqüència, la selecció, realitzada pel professorat del departament de llengües, va resutar molt difícil.

Els elements que es van tenir en compte a l’hora de valorar quins alumnes havien de representar el nostre institut foren la dicció (vocalitzaió i pronúncia), la interpretació (expressivitat, entonació i postura) i el ritme (puntuació, velocitat, fluïdesa).

Els alumnes que han esta triats per a cada categoria són:

Aula d’Acollida: Santiago Emmanuel Díaz

Categoria corsaris (1r/2n ESO): David Barrio (2n B)

Categoria tropa de corsaris (3r/4t) ESO: Carlos Ruiz Haro (4t E), Aitana López Ropero (4t E), Lídia Caparrós (4T C).

Estem segurs que llegiran molt bé i agraïm la col·laboració i l’esforç de tot l’alumnat i el professorat que es va implicar en la celebració d’aquest certamen en petit format.