Recomanacions sobre videoconferències

Recomanacions sobre  videoconferències i/o materials compartits (fotografies, vídeos….) durant els dies de confinament.

Es passen a detallar alguns aspectes importants a tenir en compte i que s’han de respectar a l’hora de connectar-se per videoconferència o  al compartir material (imatges, vídeos… ) entre els mateixos alumnes (treball cooperatiu) o amb el professorat amb la finalitat de fer el seguiment de les tutories, o de les diferents matèries avaluables a partir del 13 d’abril (3a avaluació),

• En el cas de compartir imatges, vídeos… s’ha d’evitar que surtin elements que no fan referència a l’activitat proposada i que puguin revelar algun aspecte personal i/o familiar. D’aquesta manera s’evita  exposar informació no desitjada i susceptible de ser compartida per altres persones sense l’autorització corresponent.
  • En el cas de videoconferències només ha de sortir l’alumne/a en primer pla, s’ha d’escollir el lloc adient per la pròpia connexió i per tal de no exposar: cap element de caràcter privat, els propis membres de la unitat familiar (germans,….), i/o la ubicació del propi habitatge. De igual manera així es podrà evitar que algú ho pugui gravar i compartir sense autorització.
  • No cal dir que l’alumne/a en aquestes connexions o en el  material compartit haurà d’estar amb una vestimenta adequada i pròpia per fer classe, tal i com ho fa de manera presencial.

Gràcies per la seva col·laboració.

Restem a la seva disposició per a qualsevol aclariment.

Atentament,

La Direcció

INS Torre Roja (Viladecans)