Primera estada de pràctiques d’alumnes internacionals

L’institut Torre Roja rep alumnes del institut Louis Matin Bret de Manosque (França).

Els alumnes realitzaran pràctiques de comerç i administració en empreses vinculades al nostre institut, del 14 de gener al 8 de febrer.

Amb aquest motiu, el dimarts 15 de gener, la Tinent Alcalde, Gisela Navarro per tal de donar la benvinguda a les alumnes, va rebre a l’Ajuntament, Manel Merino, director del Torre Roja; Corinne Robles, representat de l’institut Louis Martin Bret; Andrés Diez, represetant l’empresa SCI; les alumnes franceses en pràctiques, alumnes del cicle d’Activitats Comercials del nostre institut així com altres tutors del projecte.

1. C. Roblès

Muchas gracias por esta acogida en Viladecans, alumnos como profesores vivieron una experiencia rica en relaciones humanas y profesionales.