Oferta places de Batxillerat i Cicles Formatius Grau Mitjà curs 22-23

Benvolgudes famílies i alumnat

Afegim l’oferta oficial de places de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà per al curs 22-23.

Oferta Batxillerat

Oferta Cicles Formatius Grau mitjà

Aclariment vies accés de Grau Mitjà:

Via 1: 70 % de les places: Alumnat que està cursant 4t d’ESO o que està escolaritzat en un sistema educatiu estranger en un nivell equivalent a 4t d’ESO.

Via 2: 20 % de les places: Alumnat que ha superat un programa de qualificació professional inicial (PQPI) o un cicle formatiu de grau bàsic (CFPB) o formació professional bàsica.

Via 3: 10 % de les places: Alumnat que accedeix amb el CAM (inclou PFI) o ha superat la prova d’accés (inclòs si n’està exempt –PFI–) o té altres requisits d’accés i que durant aquest any fan, com a màxim, 18 anys.

Atentament

Prefectura estudis Institut Torre Roja