XVII Fòrum de Treballs de Recerca

Aquest dimarts passat 26 de març es va realitzar al Casal de la Montserratina de Viladecans el XVII Fòrum de Treballs de Recerca on l’alumnat dels diferents centres de la ciutat ens van mostrar alguns dels seus millors treballs.

Del nostre Institut la representació van ser l’alumna Andrea Blanco amb un treball titulat “L’alimentació de l’esportista” tutoritzat pel professor d’Educació Física Daniel López i el nostre alumne Gerard Fischer amb “La símdrome d’Anderson Fabry, tutoritzat per la professora de Ciències Begoña Cester i cotutoritzat pel Dr. Closas de l’Hospital de Viladecans.

Us deixem algunes fotografies de l’esdeveniment. Cliqueu aquí.