Xerrada de l’empresa PWC als nostres alumnes de 2n Batxillerat Economia

Aquesta setmana els nostres alumnes de 2n Batxillerat d’Economia de l’Empresa van poder gaudir d’una xerrada d’orientació de les sortides al món de l’empresa  i l’auditoria.

Vam tenir el plaer de poder contar amb Román Galiano, fill d’una de les nostres companyes i, cap d’equip de l’empresa Price WaterHouse Coopers. PWC és una  empresa referent a nivell mundial, present a més de 157 països i més de 223.000 professionals oferint serveis d’auditoria, assessorament fiscal i legal, consultoria i transaccions.

Els nostres alumnes van tenir la possibilitat de conèixer de primera mà les sortides del grau d’Administració i Direcció d’empreses, com és el primer contacte amb la Universitat, Erasmus i com els màsters poden marcar una diferencia en la teva especialització.

Igualment varen poder tenir un tast de com és el primer contacte al món laboral i què és el que demanen les empreses avui dia, quin és el perfil que demanen a PWC i com es pot accedir a través de convenis de pràctiques. També ens van recalcar molt l’importància de les competències de la persona  i sobretot l’actitud amb la que fas front el dia a dia.

Aquí us deixem alguna foto de la sessió virtual que vam tenir. Cliqueu AQUÍ.