Primera edició d’UNIfira Graus

Benvolguts/des,

des del Departament d’Educació ens envien aquesta informació:

Us passo informació de la primera edició d’UNIfira Graus, la fira virtual d’estudis universitaris de grau de les universitats catalanes.

La fira virtual funciona com una fira presencial, on les universitats posen stands virtuals que es poden visitar i obtenir informació de l’oferta d’estudis, notes de tall, preus, opcions d’allotjament i més.

A més, l’alumnat podrà conversar en viu via chat amb personal dels Serveis d’Informació i orientació de les  diferents universitats.

Us envio el link, per si el voleu fer arribar als vostres alumnes. Aquí es poden registrar i entrar directament amb el seu mail i contrasenya quan la fira estigui oberta.

DATA D’OBERTURA: 19 de març