Musical 2019 “Els Aristogats”

Dimarts dia 4 a l’Atrium de Viladecans ha tingut lloc el Musical de l’escola Miquel Martí i Pol i l’institut Torre Roja, aquest any “Els Aristogats”.

La familia de gatets i l’entremeliat majordom ens han fet riure durant una bona estona.

Moltes felicitats als petits de 2n de primària i les seves mestres del Miquel Martí i Pol i als nostres alumnes de 2n i 4t de l’optativa de musical, a Escola de música Big Band, personal tècnic de l’Atrium, així com alumnes, famílies i mestres que han ajudat i col·laborat en el teatre, llengua, decorats, vestuaris, maquillatge, fotografia i sons de l’ESC Miquel Marti i Poli  l’Institut Torre Roja.

En especial a les direccions artístiques i musicals dels dos centres. Elena Cerdà, Paco Valdivia, Antonio Guerrero i Conchi Piñol del Miquel Martí i Pol i a les nostres professores del Torre Roja, Rosa Salés, Helena Caballero i Begonya Batet. Felicitats pel gran esforç!