Leire Macias escollida per participar al Talent Factory School

Arrenca el Talent Factory School, un nou projecte per treballar temes d’empresa i emprenedoria amb joves, creat, organitzat i dirigit per Talent Factory. Aquest any la nostra alumna de 1er de Batxillerat Social Leire Macias participarà com a membre d’un dels equips que hauran de treballar els reptes que se’ls hi plantegi des de la Factory School. Recordem que Leire Macias va estar guanyadora, junt amb la seva companya Sara Vaquero del 2n premi de Talent a les Aules l’any passat i una de les guanyadores de l’equip del concurs Miniempreses en la modalitat d’aportació social de Junior Achievement també l’any passat.
Talent Factory és una iniciativa compromesa a posar en valor la importància de l’emprenedoria d’una forma pedagògica, que ajudi els joves a configurar-se un escenari real d’oportunitats laborals per al seu futur, basat en la seva pròpia iniciativa, les seves habilitats i els seus talents.
L’ objectiu de Talent Factory és treure a la llum el talent emprenedor dels estudiants i propiciar l’ esperit emprenedor dels joves, així com, fomentar el coneixement del món de l’empresa, i els aportaran competències i eines que els facilitin l’ accés a la cultura emprenedora i la consecució de futurs projectes empresarials que puguin desenvolupar.
Els i les joves, hauran de buscar solucions a tres reptes plantejats per diferents empreses i organitzacions relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’agenda 2030.

Durant el desenvolupament del programa, els participants rebran formació sobre aspectes com la creació d’equips, els processos d’innovació, validar models de negoci o com presentar i explicar una idea. Els i les joves comptaran amb el suport d’un equip docent i un comitè d’experts.

Li desitgem les millors decisions innovadores a tot el seu equip i des del Torre Roja li desitgem que gaudeixis molt d’aquesta experiència!