Informació Vaga 8 de març

Benvolguts,
Les organitzacions estudiantils han convocat una vaga d’alumnes el proper dilluns 8 de març.

A partir del tercer curs de l’educació secundària obligatòria, les decisions col·lectives adoptades per l’alumnat en relació amb la seva assistència a classe, en exercici del dret de reunió, si es disposa de la corresponent autorització dels pares, mares o tutors, no tenen la consideració de falta. Sou els pares o tutors legals qui decidiu l’assistència o no del vostre/s fill/s al centre.
En jornades com aquesta, cal que les famílies tinguin clar que el centre segueix l’horari habitual i que es continua desenvolupant l’activitat lectiva, encara que el nombre d’alumnes sigui menor.
Els professors adapten la classe lectiva a les circumstàncies del cas i a les necessitats dels alumnes.
Us recordem que els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden acollir-se al dret de manifestació i, per tant, tenen l’obligació d’assistir a les activitats del centre.

Per poder acollir-se a aquesta vaga d’alumnes s’ha de fer una sol·licitud en forma i data (amb 48h lectives d’antelació) . Els grups que han fet correctament aquesta sol·licitud han sigut:

ESO: 4t B, 4t D

Cicles Formatius Grau Mig: APD-1, AG10-1, AG10-2, CM10-2,  SMX21, SMX22 i SMX23.

Cicles Formatius Grau Superior: GSCOM -1, GSCOM-2, TIS-1

La resta de grups faran la seva classe amb total normalitat.

Autorització adhesió manifestació d’alumnes del 8 de març. Accés al document

Adjuntem enllaç de la web del sindicat http://www.sindicatdestudiants.net/

Atentament

Prefectura d’estudis Institut Torre Roja